اسمشو نبر Don't Say His Name

بازی اسمشو نبر یک بازی ایرانی است که توسط پژوهشگران بازی گروه حامی با هدف پر کردن اوقات فراغت و ایجاد فضایی شاد و جذاب در خانواده طراحی شده. هدف بازی بالا بردن اعتماد به نفس و سرعت عمل و آشنایی با واژگان و کلمات فارسی می باشد.
26,000 تومان
این کالا در حال حاضر موجودی ندارد
تولید کننده: حامی
طول 16.7
عرض 16.2
ارتفاع 3.2
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی مهارتی
رده سنی 8 سال به بالا
زمان بازی نامحدود
تعداد نفرات نا محدود
زبان فارسی
محتویات بسته 320 عدد کارت که شامل کارت حروف در 4 رنگ می باشد. 4عدد کیسه نخی 90 گرمی برای کارتها در 4 رنگ جنس کارت: 300 گرم با دوام بسیار بالا سایز کارت : 3*3 سانتی متر + یک عدد کارت
راهنمای بازی بازیکنان کارت مورد نظر خود را انتخاب کرده و بازی را جهت عقربه های ساعت شروع می کنند. بازیکن اول یک کلمه را می سازد و بازیکن دوم با حرف های دیگر آن کلمه یک کلمه دیگر در هر جهتی می سازد و به همین ترتیب بازی ادامه پیدا خواهد کرد تا کارتهای بازیکنان تمام شود. هر بازیکنی که زودتر کارتهای خود را تمام کرد باید پازل 80 تیکه ای پشت کارتهای کلمات خود که نماد پادشاه بازی اسمشو نبر است را بسازد، پس سریعا کارتهای خود را جمع کرده و پازل پادشاه خود را می سازد، بازیکنان دیگر همچنان باید بازی را انجام دهند تا کارتهای آنان نیز تمام شود. هر بازیکنی که کارتهایش تمام شد و زودتر نماد پادشاه بازی را ساخت آن بازیکن برنده بازی خواهد بود.