بازی اپتیکال زینگو

یه جمع 2 تا 6 نفره جور کنید و بچسبید به بازی، اونم دو دستی! هشت سال به بالاهای باحال، بشتابید که اپتیکال مخصوص خود خود شما طراحی شده! روی میز، روی فرش، سنگ، روفرشی، موکت و هر سطح صاف و ناصافی که دلت می‌خواد اپتیکال بازی می‌چسبه! یه وقتایی هم هست که باید با چشمایی که مشغول چیدن آلبالو گیلاسه بری سراغ نقاشی کشیدن، فکر می‌کنی کار راحتیه؟ درست مثل اینه که وقتی سرت گیج می‌ره شروع کنی به نقاشی کشیدن، تازه همون نقاشی رو باید بگیری جلوی بقیه تا حدس بزنن چی کشیدی! فکر می‌کنی کار راحتیه؟ فکر می‌کنی مثل آب خوردنه؟ پس بزن بریم زینگوبازی اپتیکال تا برات بگیم این بازی چه‌جوریاست! هم اکنون می توانید این بازی جذاب و مهیج را از سایت بوکتاب مارکت خریداری کنید .
این کالا در حال حاضر موجودی ندارد
تولید کننده: زینگو
طول 26
عرض 26
ارتفاع 5
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی مهارتی
رده سنی 8 سال به بالا
زمان بازی 30 دقیقه
تعداد نفرات 2 تا 6 نفر
زبان فارسی
محتویات بسته 1 عدد عینک با 3 جفت لنز رنگی (سبز، زرد و آبی) 50 عدد کارت (44 کارت بازی و 6 کارت عینک) 1 عدد ساعت شنی 1 عدد تاس رنگی 25 عدد توکن 1 امتیازی 15 عدد توکن 5 امتیازی 1 عدد مداد 1 عدد دفترچه نقاشی بروشور بازی
راهنمای بازی روی هر کارت بازی 3 کلمه با رنگ‌های مختلف (قرمز، زرد و سبز) نوشته شده ‌است. هر بازیکن در نوبت خود باید با توجه به قوانین مشخص شده، یکی از کلمه‌ها را نقاشی کند. اولین بازیکن در نوبت خود تاس می‌ریزد. کارت رویی را برمی‌دارد و بدون آنکه بازیکنان دیگر کارت را ببینند، کلمة همرنگ با تاس را به خاطر می‌سپارد. کارت را به پشت مقابل خود قرار می‌دهد. حالا عینک با لنز سبز را روی چشم خود می‌گذارد و ساعت شنی را برمی‌گرداند و کلمة موردنظر را نقاشی میکند. باید خیلی سریع عمل کند و تا قبل از تمام شدن زمان، نقاشی را کامل بکشد. به محض آن‌که زمان به پایان رسید، باید کاغذ را رو به بازیکن‌های دیگر بگیرد تا کلمه‌ای را که نقاشی‌ کرده است، حدس بزنند.