بازی بازار 1295 فکرکده

بازی بازار 1295اولین بوردگیم ایرانی در ژانر اقتصادی می باشد که تمامی محتوا و طراحی هنری آن توسط طراحان ایرانی صورت گرفته است. این بازی به زودی در جوامع بین المللی به ثبت خواهد رسید. داستان بازی بدین قرار است: در سال 1295، یعنی 95 سال بعد از پایتخت شدن تهران، بازار کوچک تهران که قبل از آن رونق چندانی نداشت با افزایش تعداد مهاجران رو به رو شد. بازار تهران کم کم در حال تبدیل شدن به یک بازار بزرگ بود و نیاز به یک مدیر توانمند داشت. به همین خاطر مسابقه ای بین 5 حجره دار با تجربه ترتیب داده شد تا طی یک هفته، هر کدام که از فروش اجناس مختلف درآمد بیشتری کسب کند، به عنوان بزرگ بازار معرفی شود. در این بازی شما در غالب حجره داران بازار تهران، 5 روز به رقابت می پردازید تا با فروش هوشمندانه تر برنده بازی شوید.
345,000 تومان
این کالا در حال حاضر موجودی ندارد
تولید کننده: فکرکده
طول 29.5
عرض 29.5
ارتفاع 7.5
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی استراتژی
رده سنی 8 سال به بالا
زمان بازی 1 ساعت
تعداد نفرات 3 تا 5 نفر
زبان فارسی
محتویات بسته صفحه بازی - حجره - پایه ها - کاشی های خبر خوب و بد - کاشی های اجناس - کاشی روز - کیسه - کاشی دزد - کاشی معامله - کاشی طلایی - اسکناس - سکه های رنگی قیمکت گذاری - کارت های خبر
راهنمای بازی بازی در 6 دور که هر دور نمایانگر یک روز هسته است ، انجام می شود . هر دور بازی به 6 مرحله تقسیم می شود . 1 - برداشتن کاشی اجناس . 2 - دادوستد . 3 - قیمت گذاری و فروش . 4 - انبار کردن . 5 - کارت های خبر . 6 - حرکت نشانگر و حرکت روز . بازی بعد از اتمام فروش در روز پنجم به پایان خواهد رسید . بازیکنی که بیشترین اسکناس ها را بعد از پایان روز پنجم داشته باشد ، پیروز خواهد بود . در صورت تساوی دارایی ، بازیکنی که کاشی بیشتری در حجره ی خود داشته باشد پیروز بازیست . در صورتی که دارایی و کاشی حجره های 2 بازیکن برابر باشد ، آنها پیروزی را با هم تقسیم می کنند .