بازی بزرگراه هوگر گیمز

بازی فکری بزرگراه ,Highway, یکی از آن دسته بازی های فکری است که می تواند تاثیر بسیار مناسبی بر تقویت هوش و خلاقیت در افراد بازیکن داشته باشد. همچنین به دلیل طراحی و گیم پلی خاصی که دارد در کنار افزایش این ظرفیت های ذهنی می تواند بر روی توانایی های جسمی و حرکتی نیز تاثیر گذار باشد. اگر به دنبال یک بازی رومیزی مهیج هستید بازی بزرگراه را از دست ندهید. با بازی فکری بزرگراه توکیو لحظات فوق العاده ای را در کنار خانواده و دوستان خود تجربه خواهید کرد.
370,000 تومان
این کالا در حال حاضر موجودی ندارد
تولید کننده: هوگر گیمز
طول 29
عرض 29
ارتفاع 7.5
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی مهارتی
رده سنی 8 سال به بالا
زمان بازی 30 دقیقه
تعداد نفرات 2 تا 4 نفر
زبان فارسی
محتویات بسته 4 عدد ساختمان 1 عدد انبر 40 عدد ماشین در 4 رنگ (هر رنگ برای یک بازیکن) 80 عدد ستون خاکستری رنگ و 8 عدد ستون زرد رنگ 36 عدد مسیر جاده
راهنمای بازی این است که: قطعاتی را که برای ساختن بزرگراه در اختیار دارید; اگر پیش از آنکه تمام ماشین های خودتان را درون بزرگراه بچینید، تمام کنید از بازی حذف می شوید. اگر تمامی بازیکنان حذف شوند آخرین فردی که باقی می ماند به عنوان برنده اعلام خواهد شد. هر بازیکن در نوبت خود به صورت کلی باید با ساختن ستون و قرار دادن جاده روی آن و سپس جایگذاری ماشین روی جاده بازی را ادامه دهد. هر ستون نسبت به ستون قبلی خود باید یک عدد اختلاف داشته باشد. یعنی اگر ستون قبلی دارای سه مهره استوانه ای بوده است، ستون جدید می تواند از دو تا چهار عدد استوانه تشکیل شده باشد.