بازی زد و بند

ایندفعه مرکز بازیهای فکری آروما رفته تو کار زدوبند و رشوه! پس از سرقت بزرگ از خزانه ی شهر اینک هیاهو به پایان رسیده و‌درگوشه ای از جنگل،سکوتی برجمع سارقان حکم فرما شده است؛سکوتی که به محض تقسیم غنایم به دست رئیس شکسته میشود… بعضی از سهمی که رئیس به انها داده ناراضی اند و می خواهند رئیس را برکنارکنند! بعضی دیگر در این فضای اشوب،بلوف زده و دیگر اعضارا تهدید به دزدی میکنند تا سرگرم مسائل دیگری شونتگد یا گاهی واقعا از آنها سرقت میکنند! عده ای دیگر نیز برای رسیدن به مقاصد خود به رشوه دادن رو‌می آورند! دراین جنگل بی قانون هرکس غنیمت بیشتری کسب کند پیروز میدان میشود!
328,000 تومان
این کالا در حال حاضر موجودی ندارد
تولید کننده: متفرقه
طول 27.5
عرض 22
ارتفاع 5
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی هیجان انگیز_ماجراجویی
رده سنی 12 سال به بالا
زمان بازی 30 دقیقه
تعداد نفرات 4 تا 8 نفر
زبان فارسی
محتویات بسته 140 کارت غنیمت 1 کارت پایان بازی 16 توکن رشوه 10 کارت عملیات 8 توکن تهدید 8 پایه توکن 40 توکن پول 1 توکن رئیس 1 کتابچه راهنما
راهنمای بازی زدوبند یه پارتی‌گیم ۴تا ۸ نفره هست که در اون شما نقش غارتگرانی رو دارید که الان رسیدن به مرحله تقسیم غارت‌ها و یکیشون شده رئیس و مسئول تقسیم غارت‌ها، ولی رئیس همیشه هوای همه رو نداره و به خودش و رفیقاش بیشتر سهم میده، ولی بقیه هم ساکت نمی‌مونن و بر ضد اون رئیس زدوبند میکنن و اونو عوضش میکنن، چون هدف هر کسی اینه که سهم بیشتری جمع کنه، حالا یا با رشوه به بقیه و جلب رضایتشون و یا جمع کردن و یا با دزدی از انبار غارت‌ها به بقیه! شما سعی کنید وقتی رئیس شدید هم خوب سهم برای خودتون بذارید هم یجوری به بقیه سهم بدید یا رأیشون رو با رشوه بخرید که بر مسند قدرت باقی بمونید!