بازی مونوپولی Monopoly

موضوع بازی مونوپولی تلاش بازیکن‌ها برای در دست گرفتن انحصاری خانه‌های خاص در زمین بازی است. به نظر می‌رسد از سال ۱۹۳۵ تاکنون بیش از ۷۵۰ میلیون نفر بازی مونوپولی را انجام داده باشند. این بازی بر اساس قوانین بازی مونوپولی Monopoly طراحی و تولید شده است.
250,000 تومان
این کالا در حال حاضر موجودی ندارد
تولید کننده متفرقه , متفرقه
طول 40.6
عرض 26.7
ارتفاع 5.5
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی استراتژی
رده سنی 8 سال به بالا
زمان بازی نامحدود
تعداد نفرات 2 تا 8 نفر
زبان فارسی
محتویات بسته شامل 1 صفحه بازی، 1 دستگاه کارتخوان مونوپلی، 6 عدد کارت بانکی مونوپلی، 6 عدد مهره، 30 عدد کارت سند مالکیت، 32 خانه، 12 هتل، 2 عدد تاس و دفترچه راهنما
راهنمای بازی ۱- شخصی را انتخاب نمایید تا قوانین بازی را با صدای بلند برای همه بازیکن ها بخواند ۲- در ابتدای بازی به هریک از بازیکن ها اسکناس هایی به شرح زیر با واحد پولی M به عنوان واحد پول رایج در بازی مونوپولی تحویل دهید ۵ عدد اسکناس به ارزش ۱ M (مونوپولی) ۱ عدد اسکناس به ارزش ۵ M ۲ عدد اسکناس به ارزش ۱۰ M ۱ عدد اسکناس به ارزش ۲۰ M ۱ عدد اسکناس به ارزش ۵۰ M ۴ عدد اسکناس به ارزش۱۰۰ M ۲ عدد اسکناس به ارزش ۵۰۰ M که در مجموع به هر بازیکن مبلغ ۱۵۰۰ M تعلق می گیرد و بقیه اسکناس ها را در جعبه بازی به عنوان بانک نگهداری نمایید. ۳- کارت های شانس را بُر زده و به صورتیکه روی کارت ها به سمت پایین باشند، آن ها را در محل مستطیل نارنجی رنگ بر روی صفحه بازی قرار دهید. ۴- کارت های خزانه را نیز بُر بزنید و به صورتیکه روی کارت ها به سمت پایین باشند، آن ها را در محل مستطیل آبی رنگ بر روی صفحه بازی قرار دهید. ۵- شخصی را به عنوان بانکدار انتخاب نمایید. شخص بانکدار مسئولیت پول های بانک، خانه ها، هتل ها، کارت های اسناد مالکیت و مزایده ها را برعهده خواهد داشت. بانکدار نیز می تواند در بازی شرکت نماید، اما باید پول های خود را از پول های بانک جدا نگه دارد. ۶-هریک از بازیکن ها مهره ای را انتخاب نموده و آن را در محل شروع بازی قرار می دهند. محل شروع بازی با عبارت GO و یک پیکان قرمز رنگ مشخص شده است. ۷- دو عدد تاس سفید رنگ را در کنار صفحه بازی قرار دهید. درصورتیکه بخواهید از تاس سرعتی قرمز رنگ استفاده نمایید، به بخش قوانین پیشرفته بازی مراجعه نمایید.