بازی نبرد جاودانگی

دوران سحر و جادوست! شما شوالیه هایی هستید که راه رسیدن به سرزمین جاودانگی را یافته اید و سفر دریایی طولانی ای داشته و اکنون به جزیره ممنوعه رسیده اید. جزیره ای که دنیایی میانی مابین دنیای زمینی و جاودانه است و از آن محافظت می کند. هر کدام از شما برای جاودانه شدن، باید ماموریت خاصی را انجام داده و خود را به دروازه جاودانگی برساند و یا بر جزیره ممنوعه مسلط شود. باید پیش از بقیه شوالیه ها به هدف خود برسید؛ اما اتفاقات عجیبی پیش روی شماست. خود را برای رو به رویی و نبرد با موجودات ناشناخته و جادویی آماده کنید!
245,000 تومان
این کالا در حال حاضر موجودی ندارد
تولید کننده: متفرقه
طول 30.5
عرض 20.5
ارتفاع 5.5
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی استراتژی
رده سنی 12 سال به بالا
زمان بازی 45 دقیقه
تعداد نفرات 2 تا 4 نفر
زبان فارسی
محتویات بسته دفترچه راهنما 22 کاشی جزیره زمینی 22 کاشی جزیره جادویی یک کاشی فانوس دریایی 32 کارت رویداد 5 صفحه شوالیه 5 مهره بازیکن 2 تاس سفید و مشکی یک ت.کن پادشاه 3 توکن گردباد
راهنمای بازی در بازی 5 شوالیه وجود دارد که هر بازیکن یکی از آنها را انتخاب کرده و به دنبال انجام ماموریت ویژه آن و رسیدن به دروازه جاودانگی یا تسلط بر جزیره ممنونعه خواهد بود. هر شوالیه ماموریت خاصی دارد و بازیکنی که ماموریت خود را زودتر از سایر بازیکنان انجام داده و به دروازه جاودانگی برسد برنده بازی خواهد بود. هم چنین اگر هر شوالیه(‌به جز یوتاب) با شکست دادن پادشاه تبدیل به پادشاه شده وارد قلعه شود و یک دور کامل در آن بماند برنده بازی خواهد شد. هر شواله در ابتدای بازی دارای میزان قدرت و شجاعت مشخصی بوده و در طول بازی می تواند هریک از آن ها را افزایش دهد. میزان قدرت و شجاعت هر شوالیه در بالا سمت چپ صفحه آن مشخص شده سات. عدد داخل دایره میزان قدرت و عدد داخل مثلث میزان شجاعت او را نشان می دهد.