بسته آموزش مینی ریاضی 1 دبستان

دست‌ورزی یکی از تأکیدهای برنامه درسی جدید ریاضیات دوره ابتدایی است. عموم فعالیت های کتاب ریاضی اول دبستان نیازمند ابزارهای آموزشی است. بسته‌های حاضر، تمام نیازهای کتاب ریاضی اول دبستان را برای دست‌ورزی تأمین می‌کند. شکل ظاهری اجزاء این بسته‌های آموزشی کاملاً مشابه ابزارهای داخل کتاب درسی است تا دانش‌آموز احساس قرابت بیشتری با آن‌ها داشته باشد. دفترچه راهنمای داخل بسته‌ها به دبیران و اولیای گرامی این امکان را می‌دهد تا ابزار مورد نیاز برای هر صفحه کتاب را انتخاب کرده و مطابق توضیحات آن برای دانش‌آموزان فعالیت‌های مختلف تعریف کنند.
45,000 تومان
تولید کننده: ماوا
طول 23. 5
عرض 23. 2
ارتفاع 6. 2
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی مهارتی
رده سنی 6 تا 9 سال
زمان بازی نامحدود
تعداد نفرات 1 نفر
زبان فارسی
محتویات بسته تعداد 40 عدد مکعب آموزشی در 4 رنگ تعداد 40 چوب خط آموزشی در 4 رنگ شابلون ویژه کتاب درسی خط کش بدون درجه ویژه اول دبستان صفحه های شمارش (کوییزنر) تعداد 1 عدد ماژیک های وایت بورد کارت های آموزشی وایت بوردی دفترچه راهنما ویژه اولیا و مربیان"
راهنمای بازی کیت آموزشی توت فرنگی ماوا، همه نیاز های کتاب های ریاضی دبستان را برطرف می‌کند. وسایل موجود در این بسته، بسیار مشابه و مرتبط با مباحث مطرح شده در کتب درسی می‌باشد لذا دانش آموزان ارتباط بهتری با آن برقرار می‌کنند. یادگیری مفاهیم ریاضی از راه تجربه کردن مفاهیم بسیار آسان تر و عمیق تر است که با این ابزار امکان آن فراهم میگردد. همچنین دفترچه راهنما داخل بسته، به معلمان و اولیا کمک می‌کند تا ابزار را مناسب با هر صفحه ی کتاب درسی انتخاب کرده و راه استفاده از آن را نیز نشان می‌دهد.