تبلت هولا مدل 3127

تلفن همراه اسباب بازی هولا تویز در واقع یک اسباب بازی زیبا و آموزشی می باشد که برای کودک خردسال شما بسیار سرگرم کننده است. این موبایل اسباب بازی دارای کیفیت سخت افزاری بسیار بالا، رنگ غیر شیمیایی و بدون مواد سمی، بدنه مستحکم و نشکن است. موبایل از جمله وسایلی است که کودکان بلافاصله مجذوب آن می شوند شما با خرید این اسباب بازی کودکتان را از موبایل های واقعی دور می کنید تاهم کودک دلبندتان آسیب نبیند و هم اتفاقی برای موبایل شما در این اوضاع اقتصادی نیفتد.
385,000 تومان
این کالا در حال حاضر موجودی ندارد
تولید کننده: هولا
طول 12
عرض 4
ارتفاع 18
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی مهارتی
رده سنی 1 سال به بالا
زمان بازی نامحدود
تعداد نفرات 1 نفر
زبان انگلیسی
محتویات بسته این اسباب بازی 15 دکمه دارد که دو دکمه تماس و قطع تماس با صدای مرتبط و یک دکمه موزیک در پایین همراه با نور، دکمه اعداد که با فشردن آنها عدد مورد نظر به انگلیسی تلفظ می شود و با فشار مجدد یک صدای مربوط به تصویر آن پخش میشود. حجم و بلندی صدا استاندارد هست و بلند نیست که به گوش کودک آسیب برساند دستگاه با 2 باتری نیم قلم کار می کند که در پشت موبایل قرار گرفته است.
راهنمای بازی این اسباب بازی  از ۱۳ کلید مختلف تشکیل شده است که بروی هر کلید تصاویری نمایش داده شده است. کلید پایین با نماد موزیک قابلیت پخش موزیک را دارد و با موزیکهای شاد کودک را جذب خود می کند. کلید های سبز و قرمز تماس تلفنی نیز در کنار آن قرار دارند که صدای تماس می دهند. کلید نمایش محاسبات نیز اعداد ۰ تا ۹ را بیان می کند. صدای حیوانات با نمایش تصاویر حیوانات، دوربین، ساعت، تقویم، بازی، پست، فیلم از دیگر کلیدهای این اسباب بازی است. با فشار دادن کلید قلب صدای نواختن قلب به گوش می رسد. کلیدها بصورت خاصی بروی صفحه طراحی شده اند تا حس لمسی بودن موبایل را به کودک القا کنند.