بازی alhambra بالن

در شهر گرانادا اسپانیا، در سال 1278 میلادی در پای کوهستان‌های سیرا نوادا یکی از جالب‌ترین و هیجان‌انگیزترین پروژه‌های اسپانیا قرون وسطی آغاز شد. ساخت کاخ الحمرا بهترین استادان ساخت و ساز از سراسر اروپا و خاورمیانه برای نشان دادن مهارت های خود گرد هم آمده‌اند. بهترین تیم ساختمانی را استخدام کنید و مطمئن شوید که همیشه ارز کافی و مشترک و رایج دارید. زیرا اگر آنها در زمره بهترین سنگ تراشان شمال یا باغبانان ماهر جنوب باشند، همه مزد مناسبی می خواهند و اصرار دارند که با ارز خودشان پرداخت شود. با کمک آنها برج ساخته می‌شود، باغچه هایی رشد می‌کنند، راهروهایی برافراشته می‌شوند و شبستان‌ها و سالن‌هایی ساخته می‌شوند. برای ساختن الحمرا با رقبای خود رقابت کنید.
345,000 تومان
این کالا در حال حاضر موجودی ندارد
تولید کننده: بالن
طول 30
عرض 30
ارتفاع 6.5
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی استراتژی
رده سنی 8 سال به بالا
زمان بازی 1 ساعت
تعداد نفرات 2 تا 6 نفر
زبان فارسی
محتویات بسته 6 عدد کاشی شروع 54 عدد کاشی ساختمانی 1 عدد بازار ساختمان 1 عدد صفحه امتیازشماری 12 عدد شمارنده 108 عدد کارت پول 2 عدد کارت شمارش امتیاز 6 عدد صفحه رزرو کاشی 1 عدد کیسه 1 عدد دستور العمل بازی
راهنمای بازی در بازی الحمرا ، بازیکنانی که در زمان مناسب (در دور شمارش امتیازات) بیشترین کاشی را از هر نوع در الحمرا داشته باشند ، امتیاز کسب می کنند. مقدار امتیازات به نوع ساختمان بستگی دارد. بازیکنان برای طولانی ترین دیوار ساخته شده در ال حمرا امتیاز کسب می کنند. آنها در هر دور شمارش امتیازات امتیاز بیشتری کسب کردند. برنده بازیکنی است که در پایان بازی بیشترین امتیاز را کسب کند. این محصول را میتوانید از سایت آرتی کالا سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید . فروشگاه آرتی کالا دارای نماد اعتماد و درگاه‌های معتبر بانکی است تا با خیالی آسوده میتوانید محصولاتی را که میخواهید سفارش دهید و تحویل بگیرید.