دوز 4 سو بزرگ کلاسیک 138004/ connect 4

سطح روی بازی را به صورت کشویی بیرون آورده و در وضعیت عمودی قرار دهید. هربازیکن یک رنگ را انتخاب کرده و به نوبت یک مهره را از بالای سطح عمودی داخل آن بیاندازد. بازیکنی که بیشترین ردیف چهارتایی مهره ی هم رنگ را به صورت عمودی، افقی یا مورب ردیف کند برنده بازی است.
105,000 تومان
تولید کننده: بازی برد
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی استراتژی
رده سنی 6 تا 9 سال
زمان بازی نامحدود
تعداد نفرات 2 نفر
زبان فارسی
محتویات بسته این بازی از یک صفحه پایه‌ای شکل که یک صفحه عمودی حفره‌دار روی آن سوار می‌شود و ۴۴ مهره در دو رنگ تشکیل شده است.
راهنمای بازی برای بازی با مکعب روبیک ابتدا باید لایه های آن را بشناسید: لایه بالا، لایه وسط، لایه پایین مکعب دارای 6 وجه است که عبارتند از جلو، بالا، پشت، پایین، راست و چپ و از این حروف در فرمول های حل مکعب روبیک استفاده می‌شود. انواع حرکت: 1- حرکت جلو در جهت، عقربه های ساعتF 2- حرکت جلو در جهت، خلاف عقربه های ساعت Fi 3- حرکت چپ در جهت، عقربه های ساعت L 4- حرکت چپ در جهت، خلاف عقربه های ساعت Li 5- حرکت راست در جهت، عقربه های ساعت R 6- حرکت راست در جهت، خلاف عقربه های ساعت Ri 7- حرکت بالا در جهت، عقربه های ساعت U 8- حرکت بالا در جهت، خلاف عقربه های ساعت: 9- حرکت پایین در جهت، عقربه های ساعت: D 10- حرکت پایین در جهت، خلاف عقربه های ساعت : Di قدم به قدم تا حل معمای مکعب روبیک: قدم اول: ایجاد حالت صلیب قدم دوم: کامل کردن یک وجه قدم سوم: یک رنگ کردن وجه های لایه میانی قدم چهارم: ایجاد علامت صلیب در لایه بالایی قدم پنجم: تکمیل کردن رنگ های گوشه بالایی