راز جنگل کلاسیک

روزی روزگاری حکمران محبوبی در کنار یک جنگل اسرار‌آمیز در قلعه‌ای حکمرانی می‌کرد. قوانینی که او وضع کرده‌بود، چنان درست و عاقلانه بود که باعث شده‌بود همه او را بسیار دوست بدارند. سال‌ها گذشت و حکمران بتدریج پیر شد و نگران اینکه چه کسی باید بعد از او بر این سرزمین بدرستی حکومت کند، از طرفی به او بار‌ها خبر رسیده‌بود که در جنگل اسرار‌آمیز گنجینه‌های عجیب و غریب پنهان شده‌است. از آنجا که حکمران دوست داشت فرد لایقی را پس از خود برگزیند، تصمیم گرفت کسی را که بتواند با فراست و تیزهوشی، سه تا از این گنجینه‌ها را بیابد، جانشین خود کند بنابراین بر‌اساس این فکر، جارچیانی را به سر‌تا‌سر سرزمین خود روانه کرد تا به همه تصمیم خود را اعلام کند.
این کالا در حال حاضر موجودی ندارد
تولید کننده: فکرآوران
طول 50
عرض 33
ارتفاع 5
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی بردگیم
رده سنی 8 سال به بالا
زمان بازی نامحدود
تعداد نفرات 2 تا 4 نفر
زبان فارسی
محتویات بسته تعداد 4 مهره رنگی و دو تاس، 12 عدد کاج،1 عدد گردونه سرنوشت،12 پولکی گنجینه گردونه به علاوه 12 پولکی گنجینه گردونه زیر کاج ها،10 عددپولکی سرنوشت به همراه 10 عدد کارت سرنوشت آن،صفحه رویایی و دستور بازی
راهنمای بازی هر یک از گنجینه ها، زیر یکی از درختان جنگل پنهان شده اند. در حین اینکه درخت به درخت جلو می روید به روی گنجینه ها پی می برید. محل و موقعیت هر یک را بخاطر بسپارید. جوینده ای که از محل درست گنج اعلام شده باخبر شد، جهت اطلاع دادن به حکمران به سمت قلعه حرکت می کند به طوریکه حتی الامکان دیگر بازیکنان مطلع نشوند. اولین بازیکنی که مخفیگاه سه عدد گنج را شناسایی کند برنده است. بقیه داستان را بازیکنان بازی می کنند. آنها در جستجوی مخفیگاه حیوانات به جنگل سحر آمیز خواهند رفت. وظیفه آنها یافتن این مخفیگاه ها و سپس رسیدن به کلبه پیرمرد و فاش کردن محل مخفیگاه است. بازیکنی که بدرستی سه تا از این مخفیگاه ها را به پیرمرد اطلاع دهد صاحب همیشگی قصر و برنده بازی است.