عمو پولدار کلاسیک بزرگ

گروه تولیدی فکر آوران به همراه تمامی مشاورین خود در طراحی بازی عمو پولدار تمام سعی و توان خود را به کار بسته تا در کنار جذابیت و سرگرمی، مفاهیم مالی، سرمایه گذاری و آشنایی با بانک و کارهای آن و همچنین حسابداری و نحوه استفاده صحیح از پول را به افراد و کودکان بیاموزد. کودک شما با انجام بازی عمو پولدار، آموزش تجارت و سرمایه گذاری را در آینده خواهد آموخت.
قیمت قدیم: 330,000 تومان
308,000 تومان
این کالا در حال حاضر موجودی ندارد
تولید کننده: فکرآوران
طول 49. 3
عرض 33. 2
ارتفاع 3. 8
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی بردگیم
رده سنی 8 سال به بالا
زمان بازی نامحدود
تعداد نفرات 2 تا 4 نفر
زبان فارسی
محتویات بسته 25 قطعه حواله 200 سکه‌ای 25 قطعه حواله 500 سکه‌ای 25 قطعه حواله 1000 سکه‌ای 25 قطعه حواله 5000 سکه‌ای 14 قطعه حواله 10000 سکه‌ای 4 قطعه حواله 20000 سکه‌ای 24 کارت املاک و دارایی (با کادر آبی) 10 کارت شانس عمو پولدار (با کادر قرمز) 4 کارت ویژه پلمپ 4 کارت شتاب 4 مهره و یک تاس
راهنمای بازی در صفحه بازی حرکت کرده و هنگامی که در خانه‌های مورد نظر بازی افتادید، می‌بایست به دستورات آنها عمل نمایید. پس از دریافت سرمایه اولیه که شامل حواله‌های سکه می‌باشد، اولین کاری که بازیکنان می‌بایست انجام دهند، احداث دفتر کار می‌باشد تا حواله جات سکه را در آنجا بگذارند. همانطور که در صفحه بازی می‌بینید، 4 دفتر کاری در آن به چشم می‌خورد که وروید آنها با متن Office مشخص شده است، بازیکنان می‌بایست بعد از حرکت دادن مهره خود، یک دفتر کاری انتخاب کرده و بعد از آن شروع به بازی می‌کنند. لازم بذکر است که هر بازیکنی به هر دفتری که برسد، اگر آن دفتر مالکی نداشت، می‌تواند آند دفتر را به عنوان دفتر کارش اعلام نماید. البته فرق چندانی نمی‌کند از لحاظ اینکه دفترتان در کجای صفحه بازی قرار داشته باشد. بعد از تاسیس دفتر کار خود و قرار دادن حواله‌های سکه در آن، شما می‌بایست بلافاصله اقدام به خرید املاک موجود نمایید. توجه داشته باشید که تا هنگامی که دفتر کار نداشته باشید، اگر در خانه‌های بازی قرار بگیرید، نمی‌توانید هیچ اقدامی کنید و باید به راهتان ادامه دهید.