بازی فرار از آتلانتیس مانترا

ابتدای قرن بیستم : زمانی برای ماجراجویی و اکتشاف ! جزیره‌ی اسرارآمیز «آتلانتیس» از قلب اقیانوس ، رُخ عیان کرده و بویی که از این جزیره‌ی افسانه‌ای به مشام می‌رسد ، بوی پول است ! پس از فتح گنجینه‌ها و آثار هنری «آتلانتیس» ، اینک کاشفان ماجراجو آماده‌ی بازگشت به خانه‌اند ... امّا «جزیره آتلانتیس» دارد به زیر آب برمی‌گردد! ماجراجویان ، هراسان و وحشت‌زده ، می‌کوشند تا از چنگال شوم سرنوشت بگریزند. هر کس که خوش‌شانس باشد ، قایقی می‌یابد تا به ساحلی امن برسد و آن‌که نباشد ، باید تا خانه شنا کند... امّا هیچ‌کدام، از گزند هیولاهای دریایی، کوسه‌ها و نهنگ‌ها در امان نیستند! چه‌کسی خواهد توانست دوباره رنگ زندگی در خشکی را ببیند؟!
478,000 تومان
این کالا در حال حاضر موجودی ندارد
تولید کننده: مانترا
طول 32.5
عرض 30
ارتفاع 6
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی استراتژی
رده سنی 8 سال به بالا
زمان بازی 45 دقیقه
تعداد نفرات 2 تا 4 نفر
زبان فارسی
محتویات بسته 1 صفحه بازی - 40 کاشی زمین - 5 مهره اژدهای دریایی - مهره کوسه - مهره نهنگ - مهره قایق - تاس قرمز جانور - کتابچه قوانین بازی - کارت گارانتی
راهنمای بازی در این بازی شما باید از جزیره ی آتلانتیس که برای تصرف گنج هایش به آنجا سفر کرده بودید فرار کنید ! زیرا جزیره در حال فرو رفتن در آب است و کوه آتش فشان جزیره نیز نزدیک به فوران میباشد ! اما این فرار برای شما راحت نخواهد بود زیرا در مسیر فرار باید مراقب هیولای دریایی و کوسه ها و نهنگ ها باشید .