لگو چین واچین

چین وا چین یک محصول از دسته ساختنی هاست که کودکان می توانند از آن استفاده کنند. در این محصول 102 قطعه متفاوت وجود دارد. این مجموعه شامل قطعات مختلفی است که کودک با در کنار هم قرار دادن این قطعات می تواند یک دهکده کوچک برای خود بسازد. کودک می تواند با تصویر سازی مناسب چند شخصیت حیوان و انسان را که در این بازی وجود دارد را در این محصول در جای مناسب قرار دهد. این بازی در حقیقت ساختن یک ماکت ساده از چند خانه کوچک است. کودک با انجام این بازی آنچه در ذهن تجسم می‌کند را می تواند به حالت واقعی در آورد. پرورش دست ورزی، افزایش قدرت تجسم، تقویت اعتماد به نفس در ساختنی ها و احساس کفایت در کودک از مهمترین اهدافی است که این بازی دنبال می‌کند.
270,000 تومان
این کالا در حال حاضر موجودی ندارد
تولید کننده: فکر آذین
طول 33.2
عرض 27.6
ارتفاع 5.9
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی مهارتی
رده سنی 3 تا 6 سال
زمان بازی نامحدود
تعداد نفرات 1 نفر
زبان فارسی
محتویات بسته 63قطعه ساختنی دارای انواع قطعه‌های ساخت خانه و زندگی شهری دارای قطعات پلاستیکی مختلف مانند دیوار در و پنجره، سقف، کف پوش، حفاظ مزرعه و پایه های درخت و حیوانات به همراه تصاویر رنگی جهت قرار گیری در نقاط مختلف شهر
راهنمای بازی این مجموعه شامل قطعات مختلفی است که کودک با در کنار هم قرار دادن این قطعات می تواند یک دهکده کوچک برای خود بسازد. کودک می تواند با تصویر سازی مناسب چند شخصیت حیوان و انسان را که در این بازی وجود دارد را در این محصول در جای مناسب قرار دهد. این بازی فکری در حقیقت ساختن یک ماکت ساده از چند خانه کوچک است.