بازی پیچ و خم علی کوچولو

مهره‌های رنگی را در مسیرهای پر پیچ و خم گیر کردند و نمی توانند مسیر درست پیدا کنند، باید با حرکت دادن مهره‌ها بصورت تکی یا گروهی آن‌ها را به انتهای مسیر(مقصد) رساند. حرکت دادن این مهره‌ها برای بزرگسالان شاید ساده باشد اما برای کودکان آسان نیست. افزایش مهارت دست ورزی و تقویت قدرت ذهنی در پیدا کردن مسیر از ویژگی های این بازی است. اندازه مهره‌ها کاملا متناسب با دست های کوچک کودکان طراحی شده و بازی با این وسیله کمک می‌کند که عضلات دست کودک تقویت شود. انتقال مهره‌ها درون مسیرهای پیچ و خم باعث تقویت ماهیچه های دست کودکان شده و اعتماد به نفس را نیز در آنان فزایش می دهد. بازی پیچ وخم از چوب، فلز و پلاستیک با کیفیت و رنگ های پایه آب و غیر سمی ساخته شده و قطعات آن کاملا صیقلی هستند. همچنین این بازی به راحتی برای کودکان قابل حمل است و کودک می تواند هر جا که بخواهد آن را با خودش ببرد. بنابراین تمام دلایل برای قرار گرفتن در لیست یک هدیه خوب را داراست.
قیمت قدیم: 220,000 تومان
320,000 تومان
این کالا در حال حاضر موجودی ندارد
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی مهارتی
رده سنی 6 تا 9 سال
زمان بازی نامحدود
تعداد نفرات 1 نفر
زبان فارسی
محتویات بسته بازی پیچ و خم شامل سه میله فلزی با مسیرهای پیچ در پیچ و رنگ های شاد و جذاب است که تعدادی مهره هندسی رنگی درون هر مسیر قرار گرفته است.
راهنمای بازی بازی پیچ و خم شامل سه میله ی فلزی با مسیرهای پیچ در پیچ و رنگ های شاد و جذاب است که تعدادی مهره ی هندسی رنگی درون هر مسیر قرار گرفته و کودکان باید مهره‌ها را یا به صورت تکی یا به صورت گروهی از پیچ و خم ها عبور دهند و به طرف مقابل مسیر برسانند.