بازی کد نیمز تصاویر سرزمین ذهن زیبا

در یک موقعیت خاص امنیتی دو تیم نظامی منتظر هستند تا جاسوسان خود را از معرکه خارج کنند. هر تیم منتظر است تا مشخصات و موقعیت سوژه به او اعلام شود و فورا او را خارج کند. اما صبر کنید یک جای کار می‌لنگد! تیم مقابل دارد بیسیم ما را شنود می‌کند! حالا راه حل چیست؟ بیان موقعیت سوژه با کلمات رمزی!
295,000 تومان
این کالا در حال حاضر موجودی ندارد
تولید کننده: سرزمین ذهن زیبا
طول 23
عرض 16. 3
ارتفاع 5. 3
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی استراتژی
رده سنی 8 سال به بالا
زمان بازی نامحدود
تعداد نفرات 1 نفر
زبان فارسی
محتویات بسته تعداد 14 کارت مامور در دو رنگ تعداد 1 کارت جاسوس دو جانبه تعداد 4 کارت رهگذر بی گناه تعداد 1 کارت آدم کش تعداد 60 کلید رمز تعداد 1 پایه نگهدارنده دفترچه قوانین بازی تعداد 140 کارت با 280 نشانه
راهنمای بازی در این بازی بازیکنان به دو تیم قرمز و آبی تقسیم می‌شوند. هر تیم یک سرگروه دارد. سرگروه ها در کنار هم و در یک سمت میز و یاران سرگروه روبروی او و در سمت دیگر میز جای می گیرند. در وسط میز کارتهای بازی چیده میشوند که بیانگر جاسوسانی هستند که باید از موقعیت خارج شوند. روی هر کارت یک تصویر قرار دارد که می توان تعداد زیادی کلمه در مورد آن گفت. در سمت دیگر میز روبروی سر گروه ها یک کارت به شکل ایستاده قرار دارد که فقط برای دو سرگروه قابل مشاهده است و بیانگر موقعیت جاسوس های هر تیم، افراد خنثی و یک کارت قاتل است. هر سر گروه باید با گفتن یک کلمه رمز و یک عدد سعی کند موقعیت کارت های جاسوس تیم خود را به هم تیمی ها انتقال دهد. مثلا: گربه ۳! یعنی در سه تا از کارت ها شکلی وجود دارد که با گربه مرتبط است. در سمت دیگر تیم بازیکنان باید سعی کنند با توجه به پیام دریافتی از سرگروه کارت های مرتبط را شناسایی و جاسوس را فراری دهند. اگر کارت انتخابی صحیح باشد بازی ادامه پیدا کرده و در صورتی که اشتباه باشد نوبت به تیم مقابل است تا همین روند را تکرار کند. برنده بازی تیمی است که زودتر از تیم رقیب تمام جاسوس های خود را شناسایی نماید. البته هر تیمی که اشتباها کارت قاتل را شناسایی کند فورا بازنده است!