بازی گوهرنشان بابرکا

تجارت نقاشی و آثار فاخر هنری رونق فراوانی پیدا کرده و علاقه مندان به هنر روز به روز بیشتر از پیش می‌شوند. ارزش آثار هنری روز به روز بالاتر رفته به گونه ای که خرید و فروش آن‌ها تنها با استفاده از گوهرهای قیمتی انجام می‌شود. همه به دنبال جمع آوری نقاشی های بزرگ و معروف هستند و در این بین افرادی هم به دنبال یافتن حامی و تأسیس موزه هستند تا بتواند شکوه و جلال نقاشی ها را برای همه مردم دوباره به نمایش در بیاورند.
این کالا در حال حاضر موجودی ندارد
تولید کننده: بابرکا
طول 30. 7
عرض 30. 7
ارتفاع 7. 4
حرکتی بودن حرکتی نیست
سبک بازی بردگیم
رده سنی 8 سال به بالا
زمان بازی نامحدود
تعداد نفرات 2 تا 4 نفر
زبان فارسی
محتویات بسته تعداد 90 کارت تابلو نقاشی تعداد 10کارت حامی موزه تعداد 14 کارت افزونه افتتاح موزه تعداد 1 کارت افزونه افتتاح موزه ویژه تعداد 20کارت افزونه ایران کهن تعداد 35 عدد گوهر در 5 رنگ تعداد 5 سکه طلا تعداد 1 نشانگر نفر اول دفترچه معرفی نقاشی های موزه دفترچه راهنمای بازی
راهنمای بازی در بازی گوهرنشان، بازیکنان باید طبق استراتژی و برنامه‌ریزی خود، جواهرات مختلفی را جمع‌آوری کنند و با پرداخت آن‌ها تابلوهای نقاشی‌های مطرح ایران و جهان را بخرند؛ با تابلوهای خریداری شده برای خود موزه‌ای بسازند و موزه خود را افتتاح کنند. بازیکنی که بهترین و پرامتیازترین موزه را ساخته باشد برنده بازی است. بازی رومیزی گوهرنشان دارای چهار روش بازی است که قوانین هر روش به تفصیل در دفترچه‌های راهنمای بازی وجود دارد.